En gang i tiden handlet profilartikler om penner med logo og giveaways på messer...

Selv om penner fortsatt er en storselger, og messer fortsatt er like relevant, handler det nå om så mye mer.

Produktene skal ha god kvalitet, være kreative og helst unike. Miljøhensyn blir stadig viktigere, og bærekraft har blitt en hygienefaktor ved valg av profilartikler. Ikke minst brukes merch mer strategisk i flere sammenhenger, som for eksempel å tiltrekke seg nye ansatte og bygge kultur.

Denne guiden er resultatet av mer enn tjue års erfaring som leverandør til et tusentalls norske bedrifter som har valgt å sette logoen sin på et fysisk produkt. Her har vi samlet våre beste råd om hvordan du bør gå frem for å finne de riktige produktene av høy kvalitet, som er bærekraftige og begeistrer din målgruppe – enten det er kunder eller ansatte.


I guiden får du blant annet vite

  • Tips og triks som hjelper deg å finne de rette produktene.

  • Bransjehemmeligheter som hjelper deg å skille klinten fra hveten.

  • Spørsmålene du bør stille for å bli trygg på valget av leverandør.

Last ned guiden her