Destinasjon Svalbard

I fjor høst fikk vi en forespørsel fra Nordvik Eiendomsmegling Bærum som ga oss mulighet til å ta i bruk Brandrs produktkunnskap og kundeforståelse: «Vi skal til Svalbard med kontoret 18. november. Om vi skulle gjøre noe hyggelig og kult til gjengen til denne turen, hva kunne vi funnet på da?»
nordvik-logo
nordvik-header_1920x1920

Vi tok fatt på oppgaven, innledningsvis med en runde research der vi innhentet aktuell kunnskap om klimaet, særegenheter og anbefalt utstyr på Svalbard. Visste du for eksempel at i Longyearbyen er det det vanlig å ta av seg skoene og ta seg på tøfler når man går inn i bygninger som restauranter, hoteller og bibliotek? Dette sitter igjen fra da byen var et gruvesamfunn, for å unngå at kullstøv og sand ble med inn i bygninger.

Med vår ferske Svalbard-knowhow samt underliggende kundeforståelse som grunnlag foreslo vi et utvalg produkter som Nordvik var enige i at burde inngå i pakkelisten; blant annet tøfler. Dette ble pakket sammen i en egen goodiebag, påbrodert Nordviks logo og ekspedisjonsnavnet Destinasjon Svalbard.

Hva kan andre lære av en slik case? Mange av kundene som kommer til oss er overveldet over utvalget av gaver og profilartikler. I Brandr kommer produktene til slutt. Vi setter oss ned med kunden og sørger for å forstå hva som skal formidles, til hvem og hvor. I dette tilfellet måtte vi balansere hensynet til merkevaren Nordvik med lokale skikker og klimaet. Produktene er en konsekvens av dette.

Trenger du hjelpe til å velge relevante gaver og profilartikler, finner du mer relevant info her.

Eller du kan ta kontakt med oss

«Vi setter oss ned med kunden og sørger for å forstå hva som skal formidles, til hvem og hvor. I dette tilfellet måtte vi balansere hensynet til merkevaren Nordvik med lokale skikker og klimaet. Produktene er en konsekvens av dette.»

Vi er her for deg!

Har du flere spørsmål eller trenger vår hjelp, er vi her for deg.