«Brandr leverer bærekraftige produkter fra kjente merkevarer. Det gjør at de ansatte bruker produktene vi kjøper. Samarbeidet er personlig og ivaretar merkevaren vår på en god måte. Anbefales på det varmeste!»
Les mer
Profilartikler er en viktig markedsføringskanal for bedrifter som ønsker å gjøre et inntrykk på mottakeren. Velger du riktig produkt til riktig målgruppe vil du sikre deg mer enn synlighet i lang tid fremover – du vil også skape positive assosiasjoner til din merkevare på en måte som ikke noe annet tiltak kan.
Vi garanterer at alle våre produkter og produsenter er kvalitetssikret, tilpasset målgruppen og overgår alle miljø- og bærekraftskrav. For oss handler det om å bygge din merkevare med kvalitetsprodukter fra anerkjente leverandører som driver etisk forsvarlig. Og det tror vi det gjør for deg også!
Vi har samlet våre tre viktigste råd for å lykkes med profilartikler i dag.
Velg riktig leverandør av profilartikler. Hvilken skal du velge, og hvilke skal du styre unna?
Vi mener kundene våre skal ha samme forventninger til kjøp av merch som til andre markedsføringsinvesteringer. Det stiller krav til oss.
Vil du etterlate sterke inntrykk som varer lenge, bør du velge kvalitet. Termosene på bildet er over 80 år. Det gir god kost pr visning. Merch gjort riktig er unikt på den måten. Det blir brukt og det varer.
Våre kundeforhold strekker seg over flere år. Det gir oss mulighet til å investere tid sammen for å finne produkter som står seg. Det er både bærekraftig og kostnadseffektivt.
– Tor Eric Sandvik, daglig leder Scelto
Les mer
– Lotte Børnick-Sørhaug, Head of Marketing, Getaround Norge.
Les mer
– Hilde Gammelsæter, Markedssjef VG
Les mer
– Stein Magnus Olafsrud, Head of Indirect Sourcing i Elkjøp Nordic AS
Les mer
– Eli Aadde Marthinsen, Vianova.
Les mer
– Kommunikasjonssjef Erlend W. Carlsen i Swedish Match
Les mer