Det finnes tusenvis av produkter du kan sette logoen din på. Her er åtte av våre favoritter som ikke alle assosierer med profilering, men som skiller seg ut og begeistrer.

Hjem Aktuelt 8 produkter du ikke visste kunne logoteres

8 produkter du ikke visste kunne logoteres

Det finnes tusenvis av produkter du kan sette logoen din på. I denne artikkelen presenterer vi åtte av våre favoritter som ikke alle assosierer med merch eller giveaways, men som skiller seg ut og begeistrer.

De bedriftene som lykkes med merch klarer å skape følelser hos mottakeren, og det er like sant for bedriftsgaver til de ansatte som giveaways på en messe. Da lønner det seg ofte å gå litt utenfor boksen, hvor du tar kreativiteten i bruk for å få frem budskapet ditt!

Vingummi og M&Ms

Det er en grunn til at mange bedrifter har sin egen karamell. Spiselige profilartikler er ofte kostnadseffektive, lette å lagre og enkle å gi bort når du står på stand. Men det finnes gode (og mange) alternativer hvor du kan vekke positiv oppmerksomhet hos mottakeren.

M&Ms med logo og vingummi formet som verktøy til Hæhre Entrepenør.
Foto: Ingrid Elise Dahl / Brandr

Blant annet kan du få ditt eget design på vingummiposer, som er et godt alternativ for alle anledninger fra messer til årets påskeegg. Skal du ta det enda et steg videre kan du få logoen din på M&Ms. Da snakker vi ikke bare om å få logoen på posen, men på den faktiske sjokoladen. Det er en fin merkevareassosiasjon å ha!

Mineralvann og energidrikke

Dersom du liker ideen om merch som kan konsumeres, trenger du likevel ikke begrense deg til mat og godteri. Vi har blant annet designet og logotert egne etiketter til brus og energidrikke for noen av våre kunder, og tilbakemeldingene har vært svært positive.

Vi har levert energidrikke og brus med spesialdesignet etikett til flere av våre kunder.
Foto: Ingrid Elise Dahl / Brandr

Fordelen med å velge mineralvann eller noe annet drikkelig, er at det er noe de aller fleste vil sette pris på – spesielt på varme sommerdager eller lange messebesøk der man kan trenge en oppkvikker.

Kaffeposer

Visste du at omtrent 86 prosent av den voksne, norske befolkningen drikker kaffe hver uke? Det gjør kaffeposen til en god gave eller en liten oppmerksomhet. Men du trenger ikke hamstre store kvanta med Evergood fra nærmeste dagligvarebutikk, for du kan nemlig få profilert kaffeposen slik du vil ha den.

Kaffe er perfekt som giveaway til tørste messedeltakere, eller som en hyggelig oppmerksomhet til ansatte og kunder.
Foto: Ingrid Elise Dahl / Brandr

Fordi kaffeposen har en relativt stor flate, har du et større rom for å leke deg med ulike budskap som er tilpasset målgruppen eller anledningen. I tillegg er kaffeposer velegnet til å sette på en QR-kode.

Pst. Du trenger heller ikke gi bort kaffeposene, for de kan likså godt stå framme på bedriftens eget kjøkken. Det er ikke så altfor mange bedrifter der ute som kan skryte på seg å ha sitt eget kaffemerke.

Frøposer

Bærekraftig merch har økt i popularitet de siste årene, men mange opplever det som spesielt vanskelig å finne bærekraftige giveaways. Det er her frøposer kommer inn i bildet. Ikke bare er det bærekraftig og kostnadseffektivt, men det er også morsomt, annerledes og nyttig.

haehre-fropose-1_S-2
Å gi bort frøposer sender et budskap i seg selv, i tillegg til budskapet du velger å sette på posen.
Foto: Ingrid Elise Dahl / Brandr

Du kan velge mellom blomster og urter, og du kan selvsagt få et eget design på posen om du ønsker det.

Moon Boots

Det italienske skomerket Moon Boot har eksistert siden slutten av 60-tallet, og har de siste årene opplevd en skikkelig oppblomstring i popularitet. De karakteristiske støvlene er det ikke til å ta feil av, og du kan gjenkjenne en Moon Boot fra lang avstand. Men visste du at det også er mulig å få logoen din på dem?

moon-boots-1_S
Å sette logo på kjente merkevarer er vår spesialitet, Moon Boots inkludert.
Foto: Karl Erik Olsen / Brandr

Når du kobler merkevaren din mot andre kjente merkevarer, forsterker du budskapet ditt og du kan vise tankene bak. Moonboots er kun ett eksempel på hva som er mulig å få til, men det er liten tvil om at det er blant de varmeste og fineste firmagavene på markedet!

SUP-brett

Merch som stimulerer til aktivitet er alltid populært, men de fleste vil nok assosiere profileringsartikler og aktivitet med t-skjorter og drikkeflasker. Har du planer om å holde deg innenfor aktivitetskategorien, samtidig som du går utenfor boksen, kan du få profilert andre spennende produkter – blant annet SUP-brett!

Mange har nok prøvd SUP på ferie, men hva med å bruke egne profilerte SUP-brett på kick-off eller teambuilding?
Foto: Andreas Sætre / Inbound og Karl Erik Olsen / Brandr

SUP-brett er sporty og passer godt til bedriftsaktiviteter, for eksempel knyttet til kick-off. Her kan du få på plass bedriftens logo og eget design.



Bli inspirert

Vi jobber med store og mellomstore bedrifter som ønsker å få høyest verdi ut av merch-budsjettene sine. Alle produkter som vi leverer til kundene våre er testet og godkjent av våre rådgivere, og det gjelder også produktene som vi har listet opp i denne artikkelen.

For å se flere spennende produkter som du kan sette logoen din på, vil du finne et utvalg av hva vi har levert på prosjektsiden og referansesiden. Om du vil holde deg løpende oppdatert på hva vi har å dele, kan du også melde deg på nyhetsbrevet vårt som sendes ut 1-2 ganger i måneden.

Meld deg på nyhetsbrev

Vi er her for deg!

Har du flere spørsmål eller trenger vår hjelp, er vi her for deg.