«Mitt inntrykk er at de er svært opptatt av kvalitet, noe som gjenspeiles i varene de leverer. Vi er veldig fornøyde med og stolte over de produktene vi sitter igjen med og gleder oss til å ta de i bruk, både på kontoret og ute blant brukerne våre!»
– Lotte Børnick-Sørhaug, Head of Marketing, Getaround Norge

Fra Nabobil til Getaround
«I prosessen med å rebrande tjenesten vår var det viktig å få på plass noen fysiske “bevis” på at vi hadde byttet navn, både for å bygge motivasjon internt og bevissthet eksternt.
Vi hadde en idé om hva vi ønsket oss, men i havet av alternativer var det svært god hjelp å få hos Brandr. De har et stort utvalg, men er flinke til å utfra en brief snevre det inn, slik at du som kunde sitter igjen med et knippe gode og realistiske alternativer.
Mitt inntrykk er at de er svært opptatt av kvalitet, noe som gjenspeiles i varene de leverer. Vi er veldig fornøyde med og stolte over de produktene vi sitter igjen med og gleder oss til å ta de i bruk, både på kontoret og ute blant brukerne våre!»
– Lotte Børnick-Sørhaug, Head of Marketing, Getaround Norge.
Vi takker for tilliten.

«Mitt inntrykk er at de er svært opptatt av kvalitet, noe som gjenspeiles i varene de leverer. Vi er veldig fornøyde med og stolte over de produktene vi sitter igjen med og gleder oss til å ta de i bruk, både på kontoret og ute blant brukerne våre!»
– Lotte Børnick-Sørhaug, Head of Marketing, Getaround Norge

Karl Erik
Karl Erik har jobbet med produktmedia som markedsføringskanal i mer enn 15 år. En effektiv og faglig sterk rådgiver som med sin markedsføringsbakgrunn har sin styrke i å tydeliggjøre kundenes kommunikasjonsbehov gjennom produkter. Rolig og lun type som alltid setter andre foran seg selv. Brandrs egen husfotograf.