Skreddersydd merch gir mest verdi
Når VG skal skape engasjement, handler det om å gjøre ideene synlige. Hør markedssjef Hilde Gammelsæter fortelle om hvordan personlig merch kan gjøre en forskjell.
– Hilde Gammelsæter, Markedssjef, VG
Når VG skal skape engasjement, handler det om å gjøre ideene synlige. Hør markedssjef Hilde Gammelsæter fortelle om hvordan personlig merch kan gjøre en forskjell.
– Tor Eric Sandvik, daglig leder, Scelto
Scelto er en fremgangsrik kunnskapsbedrift som forstår verdien av å ta vare på de ansatte. Det gjør de blant annet ved å bruke merch i sin satsing på Employer Branding.
– Lotte Børnick-Sørhaug, Head of Marketing, Getaround Norge
Bildelingstjenesten Getaround er innovatører i sin bransje. Vi hjalp dem med relevant merch.
– Hilde Gammelsæter, Markedssjef VG
Vi skal til månen, eller skal vi det? Slik lød den høytsvevende briefen fra VG. Vi elsker slike kunder!
– Stein Magnus Olafsrud, Head of Indirect Sourcing i Elkjøp Nordic AS
I en verden preget av uforutsigbarhet, søker vi trygghet. Gjennom hele fjoråret hjalp vi store og små kunder med å håndtere en krevende situasjon. Elkjøp Nordic AS er én av dem.
– Eli Aadde Marthinsen, Vianova
Hvorfor velge firmagaver som alle andre? Nå gir vi deg muligheten til å stå ut fra mengden med en produktportefølje ingen andre i vår bransje matcher. Velkommen til vår verden!
– Kommunikasjonssjef Erlend W. Carlsen i Swedish Match
Da Swedish Match skulle finne treningsklær med logo, var følelser like viktig som den tekniske kvaliteten.