«Det er gøy når kollegaene mine blir spurt ute i skiløypa hvor vi har fått tak i de kule treningsklærne med logo.»

– Kommunikasjonssjef Erlend W. Carlsen i Swedish Match

Treningsklær med logo handler om følelser

Da Swedish Match skulle finne treningsklær med logo, var følelser like viktig som den tekniske kvaliteten.

«Det er gøy når kollegaene mine blir spurt ute i skiløypa hvor vi har fått tak i de kule treningsklærne med logo.» Kommunikasjonssjef Erlend W. Carlsen i Swedish Match, endte like godt opp med å la Brandr utarbeide en egen treningskolleksjon. «Vi ønsker å vise de ansatte at trening er noe vi verdsetter og legger til rette for. Da ønsket vi å by på firmaklær med logo som er av en slik kvalitet at det blir de ansattes førstevalg til trening», sier Erlend, som selv er en ivrig skiløper. Han vet hvor viktig den tekniske kvaliteten på treningsklær med logo er for totalopplevelsen. Men like viktig er følelsen av å være en del av et felleskap.

 

Treningsklær med logo skaper samhold

Det høres kanskje banalt ut, men vår erfaring er at treningsklær i god kvalitet med firmalogo både motiverer, både til trening og styrker felleskapet på arbeidsplasser. De visuelle elementene er lett gjenkjennbare internt blant de ansatte og er tydelige budskapsbærere når et lag med likt kledde skiløpere passerer deg i løypa. Da handler det ikke om prestasjon og nivå, men om lagfølelse og identitet. Har du et favorittlag eller en utøver du ønsker skal lykkes? Da tror vi du vet hvordan draktene deres ser ut. Akkurat de samme mekanismene er i spill når vi designer firmaklær med logo.

 

– Vi valgte Brandr basert på andres erfaringer

 

Swedish Match valgte oss fordi de hadde hørt gode ting om oss fra andre kunder. Vi tror det handler om at vi er heldige som får jobbe med hobbyen vår. Da er det enklere å oppfylle kundenes forventinger. Det kan du lese mer om her.

 

Les mer om spesialproduksjon av treningstøy her.

«Det er gøy når kollegaene mine blir spurt ute i skiløypa hvor vi har fått tak i de kule treningsklærne med logo.»

– Kommunikasjonssjef Erlend W. Carlsen i Swedish Match

Vi er her for deg!

Har du flere spørsmål eller trenger vår hjelp, er vi her for deg.