Brandr i media
«Profilselgerne er markedsførernes bruktbilselgere»
Kommentar i Kampanje skrevet av vår markedssjef, Karl Erik Olsen.
Vi som driver med produktmedier, er markedsføringens pariakaste. Slik har det vært siden vi etablerte Brandr i 2013, og lenge før det. Vi merker det i kundemøtene. Først har reklamebyrået laget logoen og etablert en 60-siders lang manual for hvordan de grafiske elementene skal jobbe mot mørke og lyse bakgrunner. Markedsavdelingen forteller med ærefrykt om de kreative hjernene i byrået som snudde opp ned på alt og skapte en ny, grensesprengende identitet som hele selskapet nå ukritisk slutter opp om.
Kampanje // Publisert 25.04.2022
Foto: Kristin Tufte Haga
Karl Erik
Karl Erik har jobbet med produktmedia som markedsføringskanal i mer enn 15 år. En effektiv og faglig sterk rådgiver som med sin markedsføringsbakgrunn har sin styrke i å tydeliggjøre kundenes kommunikasjonsbehov gjennom produkter. Rolig og lun type som alltid setter andre foran seg selv. Brandrs egen husfotograf.