Hjem Aktuelt Brandr i media

Brandr i media

«Profilselgerne er markedsførernes bruktbilselgere» – Det første du må venne deg til som kulepennselger, er skeptiske blikk fra skikkelige markedsførere.

«Profilselgerne er markedsførernes bruktbilselgere»

Kommentar i Kampanje skrevet av vår markedssjef, Karl Erik Olsen.

Vi som driver med produktmedier, er markedsføringens pariakaste. Slik har det vært siden vi etablerte Brandr i 2013, og lenge før det. Vi merker det i kundemøtene. Først har reklamebyrået laget logoen og etablert en 60-siders lang manual for hvordan de grafiske elementene skal jobbe mot mørke og lyse bakgrunner. Markedsavdelingen forteller med ærefrykt om de kreative hjernene i byrået som snudde opp ned på alt og skapte en ny, grensesprengende identitet som hele selskapet nå ukritisk slutter opp om.

Les hele kommentaren her +

Kampanje // Publisert 25.04.2022

Foto: Kristin Tufte Haga