Slik bruker vi produktkunnskap for å redusere klimaavtrykk
I dag er bærekraft noe alle har et forhold til. Betalingsviljen stiger i takt...
25. januar 2021 | Av Karl Erik
Legg en plan sammen med leverandøren din og tilpass produktvalget etter den. Bruk leverandørens ekspertise for det det er verdt! Det er lett å tenke på profilartikler som en mindre viktig markedsføringskanal, men dette er en milliardindustri og de beste i bransjen er dyktige fagfolk. Like viktig som å vite hva du skal velge, er å vite hva du skal droppe.
Strammere budsjetter krever bedre innsats. Sett deg inn i hvilke nyheter som er relevante for ditt selskap og still krav til leverandøren. Våre kunder kjøper heller færre kvalitetsprodukter som blir brukt mer. Det finnes nyheter innen alle varekategorier som leverandøren din bør kjenne til og gjøre deg oppmerksom på.
Veien fra sporbarhet og god dokumentasjon til greenwashing er kort, dette krever produktkunnskap og et årvåkent øye.
Les om sjekkpunktene vi bruker for å redusere vårt klimaavtrykk:
I dag er bærekraft noe alle har et forhold til. Betalingsviljen stiger i takt...
Karl Erik har jobbet med produktmedia som markedsføringskanal i mer enn 15 år. En effektiv og faglig sterk rådgiver som med sin markedsføringsbakgrunn har sin styrke i å tydeliggjøre kundenes kommunikasjonsbehov gjennom produkter. Rolig og lun type som alltid setter andre foran seg selv. Brandrs egen husfotograf.