Vi skaper turminner sammen med norske arbeidstakere.

Størst i Norge på Osprey

Vi skaper turminner sammen med norske arbeidstakere.



Er du så heldig å ha en logotert Osprey-sekk med deg på tur eller til jobb, er det veldig sannsynlig at Brandr har levert den. Vi er størst i Norge på Osprey til B2B-markedet. Og som så mange ganger før handler det om målrettet arbeid.

Produktsjef i Brandr, Lars Petter Kleven Nilsen, deler sine tanker om hvorfor nettopp dette samarbeidet har truffet så godt.

– Osprey har i alle år vært flinke til å si nei. Det skiller dem fra mange av konkurrentene i sportsbransjen. Selektiv distribusjon innen retail har lagt grunnlaget for en veldig sterk merkevare, både internasjonalt og i Norge. Da vi startet samarbeidet med Osprey var det nettopp det som tiltrakk oss. Ekslusivitet og kvalitet.

Om du først skal sette logoen din på en sekk vil det lønne seg å velge kvalitet.
Foto: Ingrid Elise Dahl / Brandr

Hvem kjøper?

– Vi er nok heldige å ha kunder som er godt over gjennomsnittet opptatt av kvalitet. Til dem selger Osprey seg selv, de vet hva de får. Ofte har de testet sekkene privat og kjenner godt til produktene. De ser også valget av merkevarer i en større sammenheng, der deres eget brand blir assosiert med en annen etablert merkevare. Til syvende og sist handler jo dette om markedsføring.

De fleste tar seg ikke råd til en Osprey-sekk. Hva er det de ikke har forstått?

– Osprey er ikke for alle og skal heller ikke være det. Men det er jo gøy å høre fra kunder som strakk budsjettet litt og som endte opp med tidenes gave til ansatte! Hvor mange ganger blir logoen eksponert hvis en sekk blir brukt i over ti år? Jeg tror ikke det er mange annonsekampanjer som kan matche den ROI´en (Return on investment). I et bærekraftperspektiv står jo også et slikt valg seg godt. Kvalitetsvarer havner ikke ubrukt, bakerst i skapet.

LP-Osprey
Lars Petter kan skrive under på at sekk selger! Her med en Osprey Hikelite 26.
Foto: Karl Erik Olsen / Brandr

Hvilken er din favoritt?

– Selv om Osprey virkelig har fått dreis på Lifestyle-segmentet med sekker tilpasset en urban lifsstil, er jeg svak for klassikerne. Min Escapist 25 har hengt på skuldrene mine i over femten år. Den har sett soloppganger i Shanghai og solnedganger på Bitihorn. En stayer!


En Osprey-sekk koster fra ca 650,- inkludert brodert logo. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å finne din neste turfavoritt.

Kontakt oss